omA KOPPA

omA KOPPA

Ainokainen




Olen onnellinen toisen puolesta.



Hän on lahjakas tyttö.
Ahkera. Omatoiminen. Idearikas.
Oman tien kulkija, kenellä on arvot kohdallaan.



Puhun Netasta,
entisestä oppilaastani ateljee Sartoriassa.
Siksi tytöttelen ;)



Lahjakkaan nuoren kohdatessani,
toivon parasta.
Että hän pärjäisi
valitsemallaan käsityöläiskujalla.



Sitä toivon todella.

Ja sitten,
vuosien päästä, tapaamme ja
kuulen hyviä uutisia.

Netta oli opiskellut lisää,
perustanut oman *Ainokainen*-vaatemerkin
ja tekee työtä nyt sen eteen.
Hän on palkittu ekodesigneri
ja Ainokainen on saanut näyttely- ja palstatilaa
useissa foorumeissa ja lehdissä,
Suomen rajojen ulkopuolellakin.
Viimeksi katsoin aamu-tv:stä Netan haastattelun.
Ja nyt kuulin uudesta nettikaupasta.

Arvatkaapa lämmittääkö :)



Seurailen Ainokaista.
Kuulun Ainokaisen FB-ryhmään,
luen Ainokaisen blogia,
katson kotisivuja
ja sitä kautta saan tietoa kaikista
lehtijutuista, näyttelyistä ja uusista paikoista,
mistä voi ostaa Netan
suunnittelemia ja toteuttamia tuotteita.

 http://www.facebook.com/group.php?gid=103094023832

http://oivalluksistaolevaisiksi.blogspot.com/





Kyllä me privaatistikin välillä kirjoittelemme,
kysyin Netalta esim. lupaa tehdä tämän postauksen :)


*Ainokaisen* krakaruusuke
kruunan mun työn.

Kuka voisi olla kannustamatta
noin kauniin krakaruusukkeen tekijää!?

Tai paremmin sanottuna,  
oppilaastani on tullut  mun opettaja :)



KRAVATTIMEKKO
Niksipirkon 'virka-asu' ;)



Fiilistä ukin vanhasta laulukirjasta - en voinut olla
laittamatta nuotteja tähän postaukseen, 
onhan Ainokaisella niistäkin tehtyjä tuotteita ;)

ONNEA ja menestystä Netta
ja Ainokaisen uusi nettikauppa!!!



Ainokaisen tuotteita livenä,
Merimiehenkatu 18, Helsinki.





3 kommenttia:

  1. Kiitos Virpi! mä olen ihan sanaton ja turvaudunkin siksi tekstiin ;). Sinä olet ollut ja olet tärkeä osa sitä miksi olen uskaltautunut valitsemalleni tielle. Näytit, ettei pidä pelätä omia joskus mahdottomaltakin ensitilassa vaikuttavia ideoita. Luovuutta on ideoida ja toteuttaa riemulla ja joskus vähän raivollakin:).Teet tärkeää työtä!

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä Ainokaiselle! Ihanaa kuulla tällaisista nuorista lupauksista! Pitää oikein tutustua ajan kanssa tarkemmin. Ihania kravattijuttuja (tällä kesti aika monta kuvaa, ennen kuin tajus, että siinä oli kravatteja...). Kiitos VMS tästä(kin) postauksesta.

    Mä ajattelin, että nyt kun olen saanut oman ja firmani blogin päivitettyä ja poistun koneelta, niin piristän vielä itseäni lukemalla sun blogista yhden postauksen, eikä tää Koppa pettänyt tälläkään kertaa! Tää on niin takuuvarma ja ihku paikka! ;D

    VastaaPoista
  3. Netta, liikutuin - älä itketä mua,
    tää on kaikille avoin foorumi ;''')

    Ah, elämä on välillä ihanaa :)

    VastaaPoista