omA KOPPA

omA KOPPA

Voi TAIVAS!






kuva: J.Sarjanen

Yksi kauneimmista kommenteista,
jonka olen kättentöistäni saanut,
tuli eräältä suuresti arvostamaltani ihmiseltä.

Hän oli kirjoittanut
omⒶssa KOPASSA käytyään FB-seinälleni:
Voi TAIVAS mikä TAIVAS!



Ihailin eilen ilmaa parvekkeeltani,
siirsin työhuoneeni sinne
ja haaveilin taivaanrannanmaalarin urasta ;)



Alkoi tehdä taivaansinistä mieli.



Kavensin vanhat farkut.



Korjasin roikkuvat olkapäät
aikaisemmin tekemästäni tunikasta.
Sen jälkeen jouduin virkkaamaan
hihoihin lisää pituutta.




Käsitöiden - ja taivaan katselun! avulla  
rauhoitun miettimään.
Olen virkannut monen monta iloa
huivien raunaan
ja heittänyt sen hapsuihin murheet.
Koukkukäsi ja pää ajattelevat omiaan ;)



En ota mieluusti ylleni
suoraan kaupan hyllyltä juuri mitään.
Vaatteisiin ja asusteisiin täytyy tehdä itse
yksilöllinen sipaus ;)



Pahoittelen, Enrico Coveri,
parantelin hieman huividesigniasi.
Mun mielestä se on kiinnostavampi
kahdella erisävyisellä sinellä,
virkatuilla reunuksilla ja isoilla hapsuilla.
Nyt se sopii mun farkkuihinkin.
Sitäpaitsi huivi oli liian lyhyt.







Perfetto :D











5 kommenttia:

  1. No voi taivahan talikynttilät, miten upea jälleen kerran luomuksesi on! Nimittäin tuo sininen mekkonen. Mun tarvii alkaa repimään itseäni niskavilloista ja koittaa tehdä itselleni joku tuontapainen myöskin. Jostain megakestävästä konepestävästä langasta, niin että se kestää sitten ikuisesti. Siitä tulee varmaankin taivaasta asfaltille mätkähtänyt...sekä väriltään, että upeudeltaan... Mutta kyllä pian on pakko koittaa, sä inspiroit mua niiiiiiin järjettömästi näillä mekoille/tunikoilla! ...mutta mä tarviin kyllä ohjeet, muuten siitä tulee jotain helvetillistä (ei-hyvässä-mielessä).

    Ja tuo Stairwaytoheaven kuva on uskomattoman hieno! Onko se sun ottama? Mä voisin helposti ottaa tuosta suuuuuuuuuurennoksen seinälle tauluksi (tämä on minulta ihan järjetön kunnianosoitus, koska meillä ei ole tauluja...seinällä...vaatehuoneessa on, mutta tämä pääsisi seinälle, olohuoneeseen!).

    VastaaPoista
  2. Upeaa, suorastaan taivaallista, jälleen kerran.

    VastaaPoista
  3. Tein kissalle tikapuut taivaaseen, siin mökin kuistille, vaan ei kelvannut herralle ;(

    Otin muutaman kuvan mökkirannassa
    ennenkuin pistin puusepänkisällityöni nuotioon :D

    Suurennosta tuo ei varmaan kestä, sillä olen jo muutaman vuoden käyttänyt melko pientä kuvakokoa, koska en ole tarvinnut juuri koskaan suurennoksia. Suuret tiedostot vaan kuormittavat konetta ja hitauttavat hommia.
    Tsekkaan asian vielä -
    KIITOS kommentoinneista :)

    VastaaPoista
  4. Xtra-kiitos Lehdokille luvan kysymisestä kuvan käyttöön. Saako sen muuten napattua tuosta suoraan, jos haluaisi?

    VastaaPoista