omA KOPPA

omA KOPPA

neiti PELOKAS




Olen sarjakuvapiirtäjä
Joanna Rubin Dranderin ihailija.

En malta olla vilauttamatta teillekin
muutamaa sivua teoksista:

Neiti Pelokas ja Rakkaus
Gummerus, 1999

Neiti Tärkeä ja Uraputki
Gummerus, 2003


 










































> Ihan kuin Pikku Kakkosen postista.<





> kelvottomuusaukkoja<

 




>hillitty, mukautuva, lahjakas,
iloinen, määrätietoinen, vahva,
kaunis, onnellinen, hoikka, menestyvä,
itsenäinen, itsevarma...<

















> kalpea, mutta urhea <






















Naurattiko?
Helpottiko?
Rohkaisiko?

Mua ainakin - kiitos Joanna <3


Lisää Joanna Rubin Drangerin taiteiluja:
http://www.joannarubindranger.com/


5 kommenttia:

  1. Tää on ihan mun suosikkisarjakuva! Olen itse postannut samasta aiheesta joskus syksyllä. Löytyy kun menee blogissani hakusanaan "kirjat". Sieltä löytyy myös Lauri Ahtisen sarjakuvaa -jos tykkää tästä, ymmärtää luultavasti Ahtisenkin huumorintajua:D

    ps. yritin korjata sitä MaMA-linkkiäsi, mutta jostain syystä ohjelma ei anna korjata. joten se on nyt noin, ellen keksi jotain vielä.

    VastaaPoista
  2. Lähetin Joannalle kiitoskirjeen,
    webbisivujen vasemmasta yläkulmasta,
    missä lukee: 'ONLY LOVE LETTERS' <3

    VastaaPoista
  3. Leena, mä löysin sun blogista ainoastaan
    yhden Joannan piirtämän kuvan ja sen alla taiteilijaesittelyn: 'tukholmalainen sarjakuvapiirtäjä...' ?

    VastaaPoista
  4. No eikös hän sitten ole? Tapani postata aiheesta on hieman erilainen kuin sulla. Ja niin saa jatkossakin olla.:D Mutta pointti on, että hän on Ahtisen ohella suosikkini!

    VastaaPoista