omA KOPPA

omA KOPPA

Kantapään kautta




Minulta kysytään 
paljon ohjeita.



Blogia perustaessa
ajattelin jakaa vain ideoita.



 Ja kuvia  tekemisistäni.
Tai siitä mistä idea lähti.



Tunnustella materiaaleja.



Suunnitella väriyhdistelmiä.




Miettiä mustaakin.



Suunnitella muotoja 
ja raitojen rytmiä:
pitkä vai lyhyt, 
kapea vai leveä, 
pyöreä vai lituska, 
iso vai pieni...

...miten pitkä, kuinka iso.



Keksiä ratkaisuja.



Vinkata ja linkata.



Kuvata ja esitellä valmiit.



Liittää mukaan ajatuksenpoikanen...piste.

~

Miksen mä pysy 
tässä suunnittelemassani ruodussa?!

Piirrän seuraavaksi sukan pöytään, 
jos lukijat sitä pyytävät :D!

Missä menee mun raja?
Kainalossa varmaan, 
jos sukista puhutaan ';D?

Kaikkiko mun pitää oppia 
kantapään kautta ;)?



11 kommenttia:

  1. Ihanat sukat ja säärystimet ja taas fiksu idea tehdä sukat erikseen kun ne tuppaavat käytössä kulumaan.

    VastaaPoista
  2. Tulee niiiiiiin hyvälle tuulelle näistä ;-)

    VastaaPoista
  3. No ei kai nyt ihan nooooin pitkiä ois tarvinnu tehä! Mutta ihanat!!!! <3

    VastaaPoista
  4. Jos se ei ole kivaa - älä tee. Harrastushan bloggaaminen kuitenkin on!

    Ja jos silti haluttaa tehdä, mutta jokin tökkii - oisko se sitten sen kirjan materiaalia?

    Eli blogissa ideat & kuvat - ja siinä kirjassa sitten ne ohjeet?

    Itse nautin blogistasi juuri tälläisenään - tosin myönnän että esim isoäidin neliön olen opetellut ohjeesi kautta.

    VastaaPoista
  5. Mummolta sain 30 vuotta sitten ensimmäiset erilailla raidalliset sukat, langanjämistä tehdyt.... tulipa nostalgisia muistoja näistä kuvista mieleen, merkillistä mutta lapsuuden tuoksutkin käväisivät hetkeksi nenässä ;O) -s.c.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietinkin, toistanko jo itseäni...sillä olen neulonut samanmoiset raitasukat 30 vuotta sitten :)

      Poista
    2. No mutta muotikin toistaa itseään tietyllä aikavälillä, että eiköhän sovita sopivaksi luovuuden ammattilaistenkin ammentaa 30 v syklillä vanhemmasta kopastaan ;D -s.c.

      Poista
  6. Mun mielestä sun blogissa on just parasta se, et uskaltaa kokeilla jotain luovaa itsekin. Olen aina aikaisemmin kirjaimellisesti lukenut ohjeita, mutta tätä blogia lukiessa olen uskaltautunut jopa virkkaamaan neuletakkia ilman ohjeita. Kuvat ja ideat on inspiroivia. Kiitos!
    Lumi

    VastaaPoista