omA KOPPA

omA KOPPA

pääkallokiitäjä




Investoin inspiroivaan!?
kirjoitusalustaan *;D



Teroittelin kyniä.



Järjestelin värejä.



Vaikuttaahan työympäristö omiin töihin!?



Mitäh!?  Näänkö mä taas perhosen!?



Onko tuo Pääkallokiitäjä!?



Yök...könen!?



Ja joku iltapäiväperhonenkin tupsahti tuohon!?



Olin hillonnut purkkiin
vähän aurinkoa ja iloa - ja siitä tuli perhonen!?



Eikai tämäkään ihan tyhjästä syntynyt ;)



Läpinäkyvä lasitölkki on huono
paikka vanhoille jutuille.



Kissakin sen tietää ;)

~

KISSASSARI
täytti eilen 5 vuotta.



Mulla on elohiiri silmäluomessa
jo kolmatta päivää.

En tiedä, miten näistä vanhoista jutuista
 ja vaivoista pääsee eroon ';D

Kirjoitusalustan käänsin jo toisinpäin.

5 kommenttia:

  1. :) Mun pikkuveli totes joskus lapsena, että "Mulla on kuollut elohiiri silmässä". Mä en tiedä, että mistä hän sen tiesi...

    VastaaPoista
  2. Nyt en tiiä puhunko läpiä päähäni, mutta ainakin suonenvetoihin ja lihaskramppeihin auttaa kun menee markettiin ja ostaa magneesiumia ja hermosätkyihin taas B-vitamiini. Kumpi se elohiiri sitten on niin....?
    Jossain edellisissä postauksissa olit kirjottanut että MIHIN? Liittyen siihen "ovet ei aukene mulle"-asiaan. Ei sinulta ainakaan taitoa puutu, koulutustasi en tiedä. Kirjoitan kaikki nyt pötköön vaan kun välillä kommentit yhtäkkiä katoaa. Siis,ei aukene minullekaan ovet....koulutus ja kai 25 vuotta vaatesuunnittelua kokopäiväisesti, mutta tauluhommissa on nihkeetä, koska ilmeisesti tämä maa on niin pieni, että kyllä sitten porukat komentaa polultaan poikkeavan suutarin pysymään kiltisti lestissään tyyliin että " älä tule meidän tontille". Just tänään juttelin ystävän kanssa, että varmaan on tehtävä sitten ihan oma uusi polku, koska blogit ovat täynnä taitavia tekijöitä, mutta väylät juttujen esiinsaamiseksi ovat vähissä. Haaveiltiin pajasta ja puodista ja iloisista ompeluseuroista ja milloin minkäkin tekniikan opetussessioista...oma pieni taidetehdas. Nettiinkö sen sitten? Ehkä, mutta eihän mikään voita sitä, että juttuja näkee ihan oikka ja niihin voi koskea. Olishan niitä vapaita liikehuoneistoja. Uskaltaisko? Oih!
    Ps. eilen keikuin netissä surffaamassa erilaisissa käsityöjutuissa. Virkattu perhonen mainittiin 70-lukulaiseksi malliksi, se oli kyllä hiukan erilainen kuin tuo sinun kaunis perhonen, anna lennellä vaan, se on hiano :)

    VastaaPoista
  3. Klikkaapa
    'OmA KOPPA - ETYMOLOGIA'
    blogin otsikon alta.

    VastaaPoista
  4. Okei, sieltä laatikosta selkisi :)
    Sori , olin ymmärtänyt tekstisi ihan toisella tavalla. Varmaan sitä ymmärtää luetun tekstinkin niin mitä oma pää vahvana pyörittelee. Ja minulla kyllä pyörittelee, kun maailma on pullollaan kivoja juttuja joita haluaisi vielä ehtiä tekemään.
    Sininen verstas näyttää tosiaan kivalta työpaikalta! Ei ihme että sinusta on itsestäsikin muovautunut kävelevä ideapankki :)

    VastaaPoista
  5. Sinisen Verstaan vahvuus on
    monialaisuus ja osaavat ihmiset.
    Työn ohessa vaan ei ehdi/jaksa suunnitella uusia harjoitustöitä/kursseja.
    Katsoin parhaimmaksi ottaa virkavapaata ja tehdä, mitä mun pitää ;)

    Oma-aloitteista, ennaltaehkäisevää työhyvinvointia/jaksamista edesauttavaa työtä vaan joudun rahoittamaan itse, lainalla.

    VastaaPoista