omA KOPPA

omA KOPPA

HUIVIstaMEKKO


PER...jantaipostaus :)



On hetkiä,
jolloin mun suusta tulee vain sammakoita.
Näköjään mulla on myös ajanjaksoja,
jolloin tulee ulos vain...
perhosia ;)



Ostin lempivärisen huivin.
Kotiin tullessani huomasin hattuhyllyllä samanlaisen.

Noh, menköön hajamielisyyden piikkiin!?
Ostanhan mä välillä K-kaupastakin
ison kananmunapaketin kahtena peräkkäisenä päivänä.
Sitten syödäänkin munakasta urakalla
ja kolestorista ei puhuta. Eikä mun lahosta päästä.

~

Hiljaa syödessäni sain idean.
Teen toisesta huivista kesämekon.
Itse asiassa voisin suunnitella mekkoja
mun kaikista 'ylimääräisistä' huiveista,
pashminoitahan riittää ;)



KÄÄRETORTTU = normaali päärme,
se näyttää sauman poikkileikkauskuvassa kääretortulta :D


Siis HELPPO- ja NOPEAtekoisia mekkosia,
kuten työpiirroksesta käy ilmi :)
Nykymuotihan suosii
kahden sauman virityksiä!?



Vartissa valmis :)











Annoin siksakin 'rullata' reunan.






Oli pakko fiilistellä kankaan kanssa ;)



Helmasta tuli kaunis, mutta arveluttavan kevyt.
Päätin virkata reunoihin hieman painoa.



Ja siinä se sitten taas oli!
Voi per...honen.







Katselen usein malleja kirjoista,
vaan virkkaan kuitenkin oman pääni mukaan :D 






Kuvitelkaa
tämän alle musta toppi, trikoot ja mut ;)



Toisesta huivista pyöräytän turbaanin päähän,
enkä mieti mitä muut ajattelevat.
Mun täytyy keskittyä siihen,
mitä meillä jo on jääkaapissa ja hattuhyllyssä ;D



11 kommenttia:

  1. Auts, iik, ihana ! Mul on kans hirmusti huiveja plakkarissa. Sä saat kohta mut kaivamaan omelukoneenkin esiin ;) sul on kummallinen vaikutus keski-ikäisiin höppäniin (oon sanonut tämän ennenkin).

    VastaaPoista
  2. Ihana!
    Ei tuohon muuta voi sanoa...

    VastaaPoista
  3. Kun luen tätä blogia, minulle tulee mieleen Pablo Picasso. Olet vähintään yhtä luova ja tuottelias kuin hän. Vau!
    Tuutikki

    VastaaPoista
  4. Hehee, kiitos.

    'Antakaa minulle museo, niin täytän sen!' :D

    VastaaPoista
  5. Minkä kokoisesta huivista teit tuon mekon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normikokoisesta, metrin leveästä ja pari pitkästä.

      Poista
  6. AIVAN IHKU!! olet taitava,luova ja erittäin inspiroiva ja ja ..... ;D

    VastaaPoista
  7. I cannot read a word of what you wrote but I love what you made :)

    VastaaPoista
  8. Aivan ihana perhosmekko! Tosi hyvä idea, kiitos jakamisesta.

    VastaaPoista
  9. Hello,

    I love looking at your blog, you are so creative! This is a wonderful idea for upcycling.

    Shame about Google translate, it really mangles your language and comes out with nonsense!

    At least your photos speak for themselves!

    Happy crocheting!
    Ingrid xx
    Myfunkycrochet.blogspot.be

    VastaaPoista