omA KOPPA

omA KOPPA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisäinen kello. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste sisäinen kello. Näytä kaikki tekstit

3 sisarta




Väkräsin yhdelle sisarelle 
uuden rungon.






Nostin sen pään pystyyn.



Ojentelin helmat.






Järjestelin työpöytää.



Miehelläni on työn alla 
Tsehovin näytelmä 
'Kolme sisarta'  - miksi minä sitä mietin!?;)





Olen vähän kateellinen hänelle
sisäisestä kellosta, 
joka herättää aina ajallaan.




Minä myöhästelen joskus. 
Se on kellohameen syytä ';D






Entäs se kolmas sisar?!
Onko tuo biologinen kello
joka on pysähtynyt ?! ;D