omA KOPPA

omA KOPPA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste mänty. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste mänty. Näytä kaikki tekstit

Mielenmaisema - SAARI



Vasikkasaaren rannalta...



...näkyy Helsinki, 
Suomenlinnasta Kulosaareen.



Kuvasin muutaman maiseman muistiin, 
valmiiksi kehystettynä.



Puolustusvoimien vanha vartiotalo.







Kävin myös vanhan öljysäiliön...



                                      ...pohjalla.



Kotimatkalla mietin, 
millaista maisemaa mieluusti katselisin...
 keittiön ikkunasta.



Vihreän värin ja veden tuijottaminen 
kuulemma rauhoittaa mielen
viidessätoista minuutissa.



Niinpä...



...rakensin itselleni...



...pienen saaren 
keskelle aamukahvipöytää.





 Pyriittimuna!?


käpyvati




Käpystrutsi, VMS.

Kävyt inspiroivat, 
kaikenikäisiä?!


Fraktaalikuvio on kiehtova, 
vaan älykapasiteettini
 ei oikein riitä sen pohtimiseen.

On tuo käpy taitava, 
kun osaa kasvaa isoksi
 noin määrätietoisesti 
ja järjestelmällisesti ;)



Munkkiniemen ranta, Helsinki.

Mulle riittää ihmettely, keräily 
ja käpyjen yhteen naksauttelu ;D



Naksauttelin myös vähän 
kuumaliimapistoolia ;)


Vielä en tiedä, mikä tästä tulee!


Inhottavan näköistä, 
kuin hämähäkkikasa!?


Olisi pitänyt jättää isompia aukkoja, 
vaan kun naksauttelu oli niin mukavaa...


Toiselta puolelta tämä näyttää paremmalta?


Reunat täytyy huolitella 
ja kuumaliimaknöölit peittää jollakin.



Sain suihkutettavasta tekolumesta jo tarpeeksi.
Kultaspray ei innostanut.
Kokeilin sivellä pintaan akryylimaalia kuivalla pensselillä.



Ulkopuoli sai enemmän 'huurretta'.




Voisihan tuohon laittaa 
jotain hedelmäntyyppisiä väriksi...



Vaan minä tykkään tästä näin, decona.


Jota on mahdollisuus käyttää vatina :)