omA KOPPA

omA KOPPA

2=1



Mitä v...tua!?



Ei tullutkaan lettua, eikä littua!



Patalaput alkoivat kohota...






















Liian pieniä koppaan ;(



Liian suuria kroppaan ';(




Hyvä niskatuki ja rentoutusmisväline,
mutta ruma.
Tuoksui aikoinaan muistaakseni kanelille.

Täytetään avaamalla napa ja painelemalla käsien välissä.
Tyhjenee puristettaessa.

Se näyttäis olevan kananlihalla.
Onkohan sillä kylmä?



Ompelen sille takin.



Vain napa näkyy naapuriin.


























Pitäiskö mun hankkia
iso jumppapallo tuolle kaveriksi
- ja virkata sillekin takki :)





5 kommenttia:

  1. No mutta noinhan se pallo kannattaa tehdä! Minä onneton eräitä kertoja epätoivoidesti kavennellut, eikä niistä pyöreitä tule. Kivat on värit tässä.

    VastaaPoista
  2. Hieno idea, mutta niitähän tässä blogissa piisaa ja kauniita postauksia ;)

    VastaaPoista
  3. Kiitti vaan, nyt mä tuijotan mun jumppapalloa ja mietin, että minkä värisenä se näyttäisi parhaalta. =D

    VastaaPoista
  4. "Napa näkyy naapurit nauraa"
    Ja niin nauran minäkin! Tää oli ihanin riimittely pitkään aikaan, mihin mä olen missään törmännyt! ;D Hauska palleroinen, vaikkakin bikineinä noi ois viel paremmat...tähän kroppaan vois mennä ne minilettuset bikiniversioina ;D

    VastaaPoista
  5. No niin on pyöreä että huh huh, ei niinkuin yksi tekemäni baskeri josta tulikin pipo, vadelmapipo.
    Ihanat värit kuten edellisessä postauksessakin. Suomalaista peruskalliota, onhan ne huikaen värisiä kaikine sammaleineen ja jäkälineen....hyvä paikka tosiaan hiljentyä..... ja tukeva!
    Näin toissayönä unta että tapasin sinut jossain ihme ompeluseuroissa....siellä kyllä kirjoitettiinkin ja piirrettiin ja hauskaa oli, hirvee käkätys oli meneillään mutten muista miksi! :DDDDD

    VastaaPoista