omA KOPPA

omA KOPPA

Omena(mandala) - kasvutarina



Ruttopuisto, Helsinki.



Omenoillakin oli ru...rusoposket.



Omenapuiden juurilla oli 
mustat multaympyrät.



Järjestin keräämäni materiaalit.




Koristeomenamandala - silmänruoaksi.




Tein toisenkin, elämänmakuisemman.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7...
17, 18, 19, 20, 21...



...23. 

Lopetin kasvutarinan ja...haukkasin :)





Kasvimandala -KORTIT


Olin aamukävelyllä puistossa.



Aurinko ei paistanut.



Säätilalla ei aina ole vaikutusta 
omaan mieleen ;)



Ikivihreitä rhododendrojen lehtiä, 
syysomenanalkuja ja hortensian kukkia järjestellessä...



...mieleni muuttui paremmaksi.



Aurinkoista alkusyksyä...



Sinulle, Sinulle ja Sinulle :)




omA KOPPA 365-kirja omAksi, osa 2



Signeerasin kirjani 
ja tein sille kultaisen hännän...



Aiotteko suunnitella/värittää suoraan 
omA KOPPA 365-kirjaan...?



Vai otatteko 
omien suunnitelmien pohjaksi 
tarkoitetuista kuvista valokopioita?



Nyt tämä kokoava, kompaktin kokoinen, 
kasissa päivittäin mukana kulkeva
 kirja on omAnnäköinen...



Virkkuuraamattuni.


DIY - Special Edition :)


omA KOPPA 365-kirja...omAksi



Tietysti käyn 
muutamassa kirjakaupassa 
katsomassa, 
miltä uusin kirjani näyttää...
uudessa ympäristössä ;)

Suomalainen kirjakauppa, 
Helsinki (Kamppi).



Miten uusi kirja otetaan omAksi?


Tämän kirjan omistaa...
VMS



Kävin askarteluliikkeessä
 ostamassa silkkinauhaa.





Osui sattumalta lempitakkiini :)



Tämä teos erottuu nyt muista.



Tuli toinenkin idea...


Muokkaatteko kirjojanne omAnnäköisiksi...
vai onko painosta tullut opus jotenkin...pyhä?




omA KOPPA - mekko



Kokeilin uutta työkaluani...



...toisen...


...ja kolmannenkin kerran.






  
Taas tuli omAnnäköistä...



                               ...jälkeä, kultaisella painokangasvärillä.




OmA KOPPA 365 -kirjan  juhlistaminen...


...takana :)





365 x KIITOS :)




omA KOPPA - kassi




Kokeilin uutta työkaluani...



...kankaanpainoseulaa siis.



Tulipas heti omAnnäköinen!? ''':D



Keski...tyin :)



Kaunis KIITOS työkavereilleni 
onnitteluista - omA KOPPA 365, 
HUOMENNA kaupoissa :)