Luulin, että kaikki osaavat
taitella ja tehdä paperista lumihiutaleen...
NUORET eivät osanneet!?
OLI PAKKO tehdä ohje ;)
En tiedä helpompaa,
nopeampaa
ja kauniimpaa askartelua.
Unohduinko mä kuvaamaan ;)
Munhan piti tonttuilla!
Tästä se taas alkaa...