omA KOPPA

omA KOPPA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesäaika. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste kesäaika. Näytä kaikki tekstit

Alitajunnasta aamutuimaan





Alitajunta...



...anna tulla vaan...



...ajatusta pintaan.

Ei kai jotain pervoa taas...?! ''';D



Huh.

Onkohan lampaiden laskeminen 
ennen nukkumaan menoa 
sittenkään järkevää?



Surrauslankaa 
ja kukkasidontalankaa.



Nyt on tarpeeksi?



Onkohan sillä kylmä?



En ymmärrä. 
Siis en halua ymmärtää...






Se taisikin vaan etsiä
 lankakerän alkua?!



100% villa kutittaa vai?!



Ei kesäaikana 
enempää vaatetta tarvitsekaan?!