omA KOPPA

omA KOPPA
Näytetään tekstit, joissa on tunniste liivi. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste liivi. Näytä kaikki tekstit

Maantienvärinen ruutuliivi



15 kerrosta 
pelkkiä pylväitä. 




Koukku 4,5.



Hyvä alku?




Virkkasin pari palaa lisää.












Palojen yhteen ompelun jälkeen 
tätä voi käyttä jo kietaisuliivinä.



 Minä halusin jatkaa matkaa.




Lankaakin oli jäljellä monta kerää.



Selkäpalaa lukuunottamatta 
kaikki neliöt ovat samankokoisia, 
15 kerrosta kussakin.



Virkkasin vielä...



                                                ...taakse yhden.



Katselin.



Mietin.



Ompelin.




Mietin muuta ;)



Kostutin.



V e n y t i n. 



Oivalsin.



Iloitsin.




Punnitsin.



495g.



 Nautin.




Ei ihan mustalammas?



Virkkasin 
lampaanturkkineulosta.



Jossain ohjeessa sanottiin, 
että lankalenkki pitää laittaa 
keskisormen ympärille, 
mutta minusta vaikutti jotenkin törkeältä.



Ei tähän mitään keskaria tarvitse.



Riitti, kun pidin etusormea tönkkönä.



Lenkki tulee siis nurjalle puolelle.



Oikealla puolella 
virkkasin vain rivin 
kiinteitä ketjusilmukoita.







Virkkauksen nurja puoli.




Tästä toisesta 
saatte vitsailla itse ;D




Virkkasin tuubin koukulla 8, 
liivin seiskalla.

4 kerää meni lankaa, 
150 g tuubiin ja loput liiviin.



Ei ihan mustalammas?