omA KOPPA

omA KOPPA

NEULOTTU sekolankaPAITA - Knitten double yarn PULLOVER



Olen tykästynyt sekolankoihin, 
omatekemiin yhdistelmiin.


Puikkokoko pitää kokeilla.



Sekolanka on armollinen 
huonommallekin käsialalle.



Loin aloitussilmukoiksi oman syntymävuoteni. 

1969


Piirsin ja kirjoitin ohjeet Ravelryyn, 
suomeksi ja englanniksi - ja universaalilla kuvakielellä :)





kuvat: Jarkko Sarjanen





Huivi on mun virkkausajoilta ;)





Tykkään pintastruktuurin vaihtelusta, 
neuletta ja virkkausta voi yhdistää, 
lankoja voi sekoittaa - ja olla välillä sekoittamatta.

Kiinnostava kokonaisuus?



Sopii hyvin tämän vuodenajan sävyihin ;)



ENCORE

Jatkoinkin vielä paidan pituutta :)

~


Oletko jo käynyt sivuillani? ->




2018 © omA KOPPA
www.omakoppa.blogspot.com
FB: vmsomakoppa

          Toivottavasti tykkäät  
         Rakkaudesta...<3 VMS

Vain omaan käyttöön.
Ohjetta tai siitä tehtyä paitaa ei saa tehtailla myyntiin ilman lupaani.

This pattern is for personal use only.
Patterns or items made from this pattern cannot be sold for profit.
All rights reserved.

3 kommenttia:

  1. Tutustupa vielä Ravelryn sääntöihin. Eiköhän samalle ohjeelle ole kiellettyä luoda kaksi eri ohjetta vain eri kielen vuoksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taasko mä olen tehnyt jotain kiellettyä!? Miksi aina
      mulle käy näin ;)
      Kiitos, kun kerroit.

      Poista
    2. Olen poistanut suomenkielisen Ravelrystä.

      Poista