omA KOPPA

omA KOPPA

Juttu Tekstiiliopettaja-lehdessä 3/2016




Nuoret kysyivät, oleksä tossa kannessakin.

Vastasin, että Olen :)

Kansikuvasta ei puhuttu (kysytty lupaa!?) 
haastattelun yhteydessä, se tuli siis minullekin yllätyksenä.



MUSTaVALKOINEN? KUKKAMANDALATAKKI, 
omA KOPPA 365, s.102.

Olen :)



Juttu on luettavissa täällä ->

Huhtikuun lopulla 
Sinisen Verstaan, työpaikkani portailla.




Anna Kouhia kuvasi ateljee sARToriassa...


Ateljee sARTorian syys 2016 - ALBUMI -> 
https://www.facebook.com/Sininen-Verstas-1241654049181266/photos/?tab=album&album_id=1356686354344701



...ja oli kiinnostunut siitä, 
 miten yhdistän
  työroolini: kouluttajan, kirjailijan, taiteilijan...

Eihän niitä voi erottaa?

Tekijä ja taiteilija ON koko ajan...365!? 


Kiitos Annalle jutun kirjoittamisesta, 
hyvin olit osannut selkiyttää ajatukseni...
toivottavasti toisillekin :)

Toimittaja ei lähettänyt minulle 
juttua tarkistettavaksi ennen julkaisua.



FLIP FLOPIT, omA KOPPA 365, s. 24.

Jälkien jättämisellä tarkoitin...
 kohtaamisia, niistä saatuja kokemuksia,
kokemuksista poikineita töitä, kuvia ja kirjoituksia -  ja kirjojani.



Olen :)


Haastatteluista tai minun ottamien kuvien käytöstä
 lehden kuvituksena tai KANNESSA...ei makseta haastateltavalle.


Pitäisikö lehtijutun yhteydessä mainita, 
että se on siis...MAINOS? ;)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti