omA KOPPA

omA KOPPA

Rautalankalammas




Terracotta uteli.



Et tiedä vai?!

Oranssikin tiesi 
jo paljon nuorempana
värivalintansa.



Minä tiesin myös
 jo hyvin nuorena 
olevani Mustalammas.



Minäkin päätin tulla mustaksi, 
Puuvillalampaaksi.

Ei tuosta ota selvää...?

 

Kultalammasta 
sinusta ei ainakaan tule koskaan!




Toiset painuivat omiin 
virkkuutöihinsä.

Rautalankalammas 
ei osannut sanoa mitään.



  Väri- ja materiaalivaihtoehtoja 
on ihan liikaa!?

Miksi pitää tulla joksikin...isoksi, 
enkö voi vaan olla 
Rautalankalammas?


2 kommenttia:

  1. Nämä sun lampaasi on niin IHANIA <3 Se pikkuinen Poly Esterikin sai minut niin hyvälle mielelle.

    Minä sanoin varhaisteininä isoäidilleni, eli mummilleni, että en haluaisi tulla koskaan aikuiseksi... olin havainnut aikuisten elämän aika tylsäksi ja täynnä velvollisuuksia ja vastuuta olevaksi eloksi. Mummini sanoi, karjalaisella murteellaan ja oikein iloisesti... että ei minun tarvitse koskaan tulla aikuiseksi, ei hänkään ollut tullut, olisi hyvä, että vähän aina lapsettaa. Olisi niin parempi mieli aina. Rautalammas voi mielestäni hyvin olla aina Rautalammas, toivottavasti toiset ottaa sen porukoihin kun huomaavat miten hienoa on olla "lapsi", elämä edessä ja kaikki ovet auki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS. Mietin, pitäiskö mun rakentaa lampaille pihatto kesäksi takapihalle, mutta en ole vielä ehtinyt laskea niitä, joten en tiedä kuinka suuri projekti se olisi...;)

      Poista