omA KOPPA

omA KOPPA

Lampaanvillaa




Kauppahallit ovat kotoisia.



Helppo (väri)valinta.

2 x 150g hahtuvalankaa, 
puhdasta suomalaista villaa.









Aloitin ilman ajatusta.

Onko tästä tulossa kauppahalli, 
pipohan minun piti... !?




Uusi aloitus.




Siirto puikoille.




Yks oikein, toinen nurin...




Neuloin ilman ajatusta...
peruskortsupipon, 
rumine kavennuksineen ''';(!




Neuloin toisen.



Mies auttoi.

~

8-8-8...sormitupsun teko:


Sovintinko neuloessani?




Nyt mulla on tiukkapipo ja vesipäälle toinen,
itsellenihän mun piti... ';D




Pois silmistä...








...pois mielestä!



Keskityin.



Uusi yritys.



Hiljaa siellä, 
mä tiedän, mitä mä teen ':D








Mikä kamala sulla on tossa, kysyi mieheni.
Pipo, vastasin. Ja tupsu.

Eikun tuossa kulmakarvan alla, hän jatkoi.



8 vuotta meni, 
ennenkuin hän huomasi 
minun sairastaneen lapsena vesirokon.



Kuvasin loput itse.









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti